
روابط عمومی مرکز و منبع تمامی رویدادها در بیمه سرمد می باشد
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی با اشاره به اهمیت روابط عمومی در شرکت ها و سازمان ها گفت: امروزه نقش روابط عمومی در سازمان های پیشرو حائز اهمیت است حوزه روابط عمومی، رسانه و تبلیغات اندیشه بشری. و مدیریت افکار عمومی کار بسیار پیچیده ای است.
وی با تاکید بر اینکه تصویر برند در ذهن افراد جامعه بسیار مهم است و گاهی اوقات می تواند مهمتر از واقعیت باشد، افزود: تصویر برند با روابط عمومی و تبلیغات در ذهن جامعه ایجاد می شود و بنابراین در سرمد، ما بر نگرش جدی به روابط عمومی تاکید ویژه داریم.
مدیرعامل بیمه سرمد گفت: روابط عمومی منشا و محور همه توسعه ها در بیمه سرمد است و باید موتور محرکه سایر حوزه ها در این شرکت باشد و تلاش مدیران ارشد این است که زمینه ساز روابط عمومی موثرتر باشد. .
رشنوادی افزود: درخواست من از همکاران روابط عمومی در کار رسانه ای و تبلیغاتی است که به جای تمرکز بر مردم، بر برند شرکت بیمه سرمد تمرکز کنند و تصویر مناسبی از برند و خدمات بیمه سرمد در جامعه ایجاد کنند. آگاهی “
وی با اشاره به دیدار اخیر خود با دکتر ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: دیداری صمیمانه، امیدوارکننده و کم نظیر با دکتر ایمانی داشتم که دیدن مدیریت جدید بانک صادرات ایران برای بیمه سرمد اتفاق مهم و اساسی است. در سال 1401 در سرمد «و نگرش حمایتی آنها مسئولیت ما را در شرکت سنگین تر می کند.
مدیرعامل بیمه سرمد افزود: با توجه به انتظارات شرکت باید تلاش مضاعف برای جلب رضایت سهامداران و تحقق اهداف شرکت در سال 1401 داشته باشیم و به حمایت های سهامداران پاسخ مناسب بدهیم.
رشنوادی با اشاره به تغییرات مثبتی که در ماه های اخیر در بیمه سرمد رخ داده است، گفت: روزهای خوبی را برای شرکت پیش بینی می کنم. با توجه به اینکه سال 1401 نقطه عطفی در کار بیمه سرمد است، امسال شاید آغاز دهه پر رونقی برای بیمه سرمد باشد و با حفظ روابط عمومی و تکیه بر تجربیات فردی همکاران در این بخش و شرکت می توان به این مهم دست یافت. به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه کشور.
در پایان این دیدار رشنوادی با اهدای لوح سپاس از کارکنان اداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل تقدیر کرد.
منبع