رسانه رسمی استان یزد نفوذ خود را از دست داده است


به گزارش خبرگزاری یزد انلاین، احسان عابدی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به ایجاد پایگاه رسانه ای برای فهرست نویسی مسائل و پاسخگویی به مطالبات رسانه ها، اظهار کرد: رسانه ها در بسیاری از استان ها به نهاد مشورتی مدیران تبدیل شده اند و این امر باید در سال جاری انجام شود. استان یزد

وی ادامه داد: خانه مطبوعات یکی از نهادهای وابسته به وزارت ارشاد است و باید مطالبات رسانه ها در این مسیر پیگیری شود و ضمن استقبال از حضور سایر نهادها از جمله انجمن های خبری و پایگاه های خبری، بسیج رسانه و غیره. نهادهای مرتبط با روزنامه نگاران.

عابدی گفت: البته معتقدیم مدیران استان باید توجیه شوند تا علاوه بر صدا و سیما به عنوان رسانه ملی سایر رسانه ها را نیز اطلاع رسانی کنند و با رسانه های رسمی شفافیت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مدیران روزنامه ها، هفته نامه ها و سایت های محلی حضور دارند، اضافه کرد: این موارد نیاز به بررسی و بررسی دارد و به زودی نظارت های لازم انجام خواهد شد.

عابدی درباره حاشیه کنسرت اردکان نیز توضیح داد: در این زمینه ناهماهنگی هایی وجود داشت اما قطعا با برنامه ریزی های انجام شده شاهد چنین اتفاقاتی در استان یزد نخواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به وضعیت تالار مرکزی یزد به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های فرهنگی و هنری استان، گفت: برای تکمیل این پروژه 60 میلیارد تن اعتبار نیاز است که 40 میلیارد است. که یزد در سفر رئیس جمهور در آذرماه 1400 موافقت کرد که 60 درصد این رقم مصوب محقق شده و تا پایان سال 1401 مورد بهره برداری فرهنگ و هنر استان قرار گیرد.

READ  تولید سالانه 36 هزار تن زردآلو در باغات لرستان

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی هنری بافق و مجتمع امام علی (ع) نیز در حال تکمیل است و طی ماه های آینده به بهره برداری فرهنگ و هنر شهرستان می رسد و مجتمع فرهنگی مروست نیز 5 میلیارد اعتبار دریافت کرده و به دنبال تامین آن هستیم. منابع دولتی برای تکمیل این پروژه

46


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا