راه اندازی و تجهیز مرکز دائمی پشتیبانی و مدیریت بحران در کیش


به گزارش خبرآنلاین از کیش: رئیس بیمارستان کیش در مراسم تقدیر از کادر درمانی به مناسبت هفته سلامت که با حضور مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، با اشاره به تلاش های درمان و سلامت در جزیره شیوع بیماری عروق کرونر نقش بسزایی داشته است، گفت: تریاژ دو لایه از اولین اقدامات در کیش بود.

علی نژاد در ادامه سخنان خود بیان کرد: ایزوله سازی بیماران مبتلا به عفونت های تنفسی و همچنین کلینیک عفونی و بخش عروق کرونر از همان ابتدای ورودی بیمارستان برای اطمینان از ارجاع اقشار مختلف مردم به بیمارستان. در نظر گرفته شده.

وی افزود: افزایش تخت‌های بیمارستانی در زمان همه‌گیری تاج، ظرفیت بیمارستان را افزایش داد. پشتیبانی و مدیریت مستمر بحران بیمارستان کیش آماده ارائه خدمات در مواقع بروز بحران های احتمالی می باشد.

وی برای اولین بار در استان نادعلی نژاد به تامین تجهیزات PCR به جزیره کیش همزمان با شیوع ویروس کرونا و حمایت بخش خصوصی اشاره کرد. تسریع و کار با دستگاه های مورد نیاز بیمارستان از جمله C-Arm و Mom.

این مراسم با حضور مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد کیش، محبوبه حقیگی دبیر شورای راهبردی سلامت شورای عالی منطقه آزاد و جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران برگزار شد.

48


منبع

READ  پروانه ساختمان در پارچه های فرسوده البرز آزاد بود
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا