دشمن همیشه وجود دارد، فقط تاکتیک خود را تغییر دهید


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز 31 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. به مناسبت هفته دفاع مقدس

استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: بیش از سه دهه از پایان دفاع مقدس می گذرد و امروز در اینجا گرد هم آمده ایم تا این روزهای حماسه، خون و یاد شهدای گلگون کفن کشور و چهارمحال را گرامی بداریم. و بختیاری

غلامعلی حیدریوی با بیان اینکه 31 شهریور آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعثی بود که با زیاده خواهی این رژیم بر ملت ایران تحمیل شد، تصریح کرد: حفاظت مقدس بسیاری از ذخایر نشانه خطر است. برای ما.”

حیدری بیان کرد: اولین درس و درس دفاع مقدس این است که بدانیم دشمن همیشه حضور دارد و فقط تاکتیک خود را تغییر داده است اما باید هوشیار باشیم و در صحنه باشیم و بصیرت خود را حفظ کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ایستادن با کمترین امکانات در سخت ترین شرایط همراه با استقامت و ایمان را درس دوم در این مسیر خواند و خاطرنشان کرد: در زمان جنگ ائتلاف بین المللی تشکیل شد و شرق و غرب در برابر انقلاب اسلامی تجهیز شدند. ایران، اما با وجود نابرابری جنگ و فرصت ها با ایمان، اعتماد و بصیرت رزمندگان پا برجا ماند و حتی یک نقطه از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد.

وی گفت: نیروهای مقاومت در منطقه بر پایه ایمان و مکتب دفاع مقدس ایستادند و داعش تروریست و خشن را سر جای خود نشاندند.

READ  سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیون یورویی بنیاد مصطفان در نیروگاه خرم آباد

استاندار چهارمحال و بختیاری سومین درسی که از دفاع مقدس گرفت این بود که دشمن بدون آمادگی داخلی در آن زمان نمی توانست وارد کشور شود، اما لیبرال ها و منافقین خودخوانده به آنها کمک کردند.

حیدری با اشاره به اینکه تبدیل تهدید به فرصتی برای درس دیگری در این عرصه برای ملت ایران گفت: رهبری امام خمینی (ره) هوشیاری، وحدت، انسجام و حضور در صحنه از عواملی است که همواره می توانیم از آن ها استفاده کنیم. درسی برای حفاظت مقدس برای خودمان.داشتن

وی یادآور شد: در شرایط نابرابر عملیات های مهم کربلای پنج، والفجر هشت، بدر و… عملیات با درایت و عقلانیت در حد توان طراحی و اجرا شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: جمهوری آرام ایران به برکت خون شهدا از اعتبار و اقتدار در جهان برخوردار است. این روزها اتفاقات بزرگی رخ داده است و اولین آن، همایش بزرگ اربعین است که با شکوه و زیبایی برگزار شد.»

وی با بیان اینکه بیش از 21 میلیون نفر در این تجمع شرکت کردند و کمبود امکانات اجازه نداد دیگران به این جمعیت عظیم بپیوندند، تصریح کرد:

حیدری با اشاره به دفاع رئیس جمهور از حقوق ملت ایران در سازمان ملل متحد، عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان اقتصادی شانگهای را از دیگر دستاوردهای دولت برشمرد و افزود: این عضویت دستاورد بسیار بزرگی بود.

48


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا