درد مشترک وحید امیری با مهدی مهدوی‌کیا


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از خبرهای بد پرسپولیسی ها در حاشیه دیدار مقابل ذوب آهن مصدومیت وحید امیری و انتقال این بازیکن با آمبولانس به بیمارستانی در تهران بود. وحید امیری که پیش از این پس از مصدومیت به اردوی تیم ملی بازگشته بود، در شرایطی تا کنون برابر ذوب آهن به میدان رفته است که به نظر می رسد مانند چهار سال گذشته بتواند از مصدومیت خود رهایی یابد. عملیات قبل از پایان فصل

برخلاف شایعاتی که در روزهای اخیر مبنی بر مصدومیت وحید امیری در اردوی تیم ملی شنیده می شد، بهتر است بدانید این مصدومیت دیسک کمر حدود 4 سال است که بال ملی پوش پرسپولیس را دنبال می کند و آن را عذاب می دهد.

البته این عارضه به شدت چهار سال پیش نبود و در آن زمان این بازیکن با توصیه هایی که دریافت کرد توانست با تقویت عضلات، فیزیوتراپی و کنترل فشار بر روی کمر مقداری از این درد و آسیب دیدگی را کاهش دهد. . کنترل.

با این حال شاید برخی از ادعاهای کادرفنی پرسپولیس درباره این موضوع صحت داشته باشد. وحید امیری در این فصل از فتق دیسک رنج می برد، به خصوص به دلیل فشاری که از لحاظ تنش مسابقه تحمل کرده و البته استراحت نکردن در بازی آخر مقابل ذوب آهن که باعث فشار غیرعادی دیسک او شد.

با این حال، مشکلات دیسک کمر در بین ورزشکاران، به ویژه فوتبالیست ها، غیر معمول نیست. پیش از این مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس بود.

البته مهدوی کیا هم مثل وحید امیری مدت هاست که این بیماری را آرام نکرده است. او پس از عارضه دیسک کمر که چهار ماه مانع از تمرین او شد، در بیمارستانی در شهر بن آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

READ  واکنش راموس به قهرمانی رئال در لالیگا/عکس

256 251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا