جانشین الهامی در نساجی مشخص شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین; با اینکه به نظر می رسید پس از قهرمانی در جام حذفی نساجی روزهای آرامی را با برنامه ریزی برای صعود به آسیا سپری می کند، اما پس از باخت به مس رفسنج و کمتر از 20 روز از قهرمانی در جام حذفی سرمربی خود را تغییر داد.

در بیانیه غیرمنتظره ای که شب گذشته از سوی باشگاه نساجی منتشر شد، دلایل عجیب و غیرقابل توضیحی در رختکن این تیم را دلیل این جدایی بی سر و صدا عنوان کرد که واکنش های بسیاری را برانگیخت و حتی این نشریه را در این زمینه مشوق کرد. اینستاگرام.

با به اشتراک گذاشتن الهام، اخبار و شایعاتی مبنی بر انتخاب سرمربی نساجی در فضای مجازی منتشر شد و حتی عنوان شد که مسعود شجاعی تا پایان فصل سرمربی موقت خواهد بود که این خبر توسط خود شجاعی تکذیب شد. .

در هر صورت هنوز 24 ساعت از جدایی الهامی نگذشته بود که باشگاه نساجی از انتخاب سرمربی جدید خود خبر داد و اسماعیل اسماعیلی به عنوان جانشین الهامی در این تیم انتخاب شد.

در متن اطلاعیه باشگاه نساجی آمده است: با حکم ایزد سیف الله پور مدیرعامل این باشگاه، اسماعیل اسماعیلی به عنوان سرمربی تا پایان فصل جاری تیم نساجی مازندران منصوب و در تمرین امروز به بازیکنان معرفی شد.

بیشتر بخوانید:


منبع

READ  اتفاق عجیب در بازی با لبنان؛ به تماشاگران زن ایرانی بلیت تقلبی فروخته بودند!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا