ثبت 19820 تماس عمومی با سامانه 141 مرکز مدیریت راه قزوین


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، جواد حق الطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: از این تعداد 18 هزار و 416 پرونده مربوط به تلفن گویا است و هزار و 404 مورد نیز توسط کارشناسان مرکز پاسخ گویی شده است.

وی افزود: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و جاده ای، اطلاع از راه های مسدود و باز، اطلاع از محدودیت های ترافیکی، اخذ مسیر و فاصله بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم می توانند با استفاده از آن ها با اتصال به سامانه 141 به آن ها دسترسی پیدا کنند. .

اکلطفی همچنین ادامه داد: دریافت اطلاعات تصادفات، ثبت مشکلات جاده ای و شکایات به رانندگان پارک حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی است که مردم با اتصال به این سامانه می توانند آن را پیگیری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: کارشناسان مرکز اطلاعات راهداری و مدیریت حمل و نقل جاده ای استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده ای در خصوص وضعیت راه ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

حق الطافی همچنین از ثبت 14 میلیون و 480 هزار و 641 تردد در جاده های این استان از 25 اسفند تا ساعت 14 خبر داد و گفت: این حجم تردد که بیشتر آن در محور قزوین – کرج ثبت شده است، افزایش یافته است. 34 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل.

46


منبع

READ  خروج سامانه بارشی از شرق هرمزگان از فردا/ کاهش محسوس دما از فردا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا