تصادف مرگبار با وانت و پراید در اتوبان آزادگان


سرهنگ احسان مومنی در این خصوص گفت: حوالی ساعت 14:30 امروز یک دستگاه وانت پیکان در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که برای کنترل محموله از محدوده شهرک مرتضی گرد متوقف شد. کشور در جاده دقایقی بعد یک دستگاه پراید که در همین مسیر حرکت می کرد به شدت با عقب وانت و راننده آن که در حال پیاده شدن بود برخورد کرد.

وی با اشاره به حضور امدادگران و ماموران انتظامی در محل گفت: با حضور تیم های امدادی در محل مشخص شد که راننده وانت بر اثر شدت برخورد جان خود را از دست داده است.

رئیس اداره حوادث پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه علت این حادثه عدم توجه راننده پراید به جلو بوده است، گفت: ماموران پلیس راهور پس از روان سازی ترافیک و بازگشایی مسیر به ماموریت خود پایان دادند.

مومنی با اشاره به این تصادف به رانندگان توصیه کرد: در صورت بروز تصادف یا آسیب دیدن خودرو، سریعاً چراغ های هشدار خودرو را روشن کرده و خودرو را به محل امن منتقل کنند. همچنین لازم است از توقف در بزرگراه ها خودداری شود و در صورت توقف اضطراری حتما در فاصله 150 متری نسبت به نصب علائم هشدار دهنده جهت اطلاع سایر رانندگان اقدام شود.

بیشتر بخوانید:

دو تصادف فوتی در محور مدرس و همدانی

233233


منبع

READ  هوای تهران آلوده است - خبرآنلاین
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا