تاکید بر آزادی زندانیان از بافت شهری البرز

بر اساس گزارش ها خبر آنلاین از البرز; مجتبی عبدالهی در این بازدید با اشاره به استفاده از ظرفیت ارگان ها و نهادهای مختلف برای رفع موانع و مشکلات این حوزه، خواستار تشکیل کارگروه ویژه برای تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی زندان های استان شد.

استاندار البرز گسترش شهرنشینی را مهم ترین عامل قرار دادن زندان های استان در بافت شهری عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم این زندان ها را منتقل کنیم که البته این امر مستلزم زمان معقولی است.

وی خواستار نظارت کمپ های اجتماعی استان بر اقشار آسیب پذیر و محلات اطراف زندان شد و برگزاری کارگاه های آموزشی زندان را مطلوب ارزیابی کرد و آمادگی خود را برای حمایت از توسعه اشتغال زندان ها اعلام کرد.

تاکید بر آزادی زندانیان از بافت شهری البرز

علی چهارمحالی مدیرکل زندانهای استان البرز نیز با تشکر از حضور استاندار در زندانهای استان بر تلاش مشترک همه دستگاهها و دستگاههای استان برای رسیدگی به معضلات اجتماعی حضور زندانیان در استان تاکید کرد. بافت شهری و افزود: اگر مشکلات حل نشود آسیب های ناشی از آن بیش از پیش گریبان جامعه را خواهد گرفت.

چهارمحلی افزود: راه برون رفت از معضل تکرار چرخه جرم و بازگشت زندانیان به زندان ها ایجاد اشتغال و توانمندسازی زندانیان است که امیدواریم با ورود سایر دستگاه های اجرایی مانند استانداری و تکمیل این مشکل برطرف شود. کار در سلول زندان کرج.


منبع

READ  حضور فعالان گردشگری در قزوین
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا