تاثیر بازگشت ترامپ در توییتر به انتخابات میان دوره ای آمریکا

به گزارش دیلی میل، جمهوری خواهان که با اکثریت کند دموکرات های سنا روبرو هستند، امیدوارند در انتخابات میان دوره ای اکثریت سنا را به دست آورند.

دموکرات ها می گویند بازگشت ترامپ به توییتر تهدیدی برای دموکراسی است.

برخی امیدوارند که توئیت های ترامپ باعث ناراحتی همه و افزایش حضور مردم در نوامبر شود.

ایلان ماسک روز گذشته در کنفرانس FT در لندن گفت که تصمیم توئیتر علیه ترامپ یک تصمیم اخلاقی بد و احمقانه بود.

او افزود که با جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیران عامل سابق که شرکت را ترک کرده بود، در مورد ممنوعیت های دائمی صحبت کرده و نظرات خود را با او در میان گذاشته است.

ماسک و من معتقدیم که ممنوعیت های دائمی باید نادر باشد و بر روی اکانت های هرزنامه و کلاهبرداری متمرکز شود.

البته ماسک تاکید کرد که خرید توییتر همچنان موضوع نظر سهامداران است و باید تا پایان اکتبر مشخص شود.

در واقع، خرید توییتر توسط ماسک به طور عینی یک معامله تمام شده نیست و باید ظرف دو تا سه ماه آینده انجام شود.

از سوی دیگر ترامپ پیشتر گفته بود که ایلان ماسک مدیر خوبی است که می تواند توییتر را متحول کند اما به توییتر باز نخواهد گشت.

ترامپ اپلیکیشن Truth Social خود را در ماه فوریه با مشکلات فنی خودش راه اندازی کرد و به این کار ادامه خواهد داد.

این ماسک شبیه‌سازی توییتر اپلیکیشن Truth Social را به سخره گرفت و در حالی که نام وحشتناک آن Truth Social را به سخره می‌گرفت، به مسخره‌گر گفت که باید اسمش را ترامپ گذاشته بودند.

READ  عربستان سعودی به دنبال اجرای یک پروژه مهم با ایران است

به گفته لس آنجلس تایمز {لینک}، حضور ترامپ در توییتر نیز می‌تواند تأثیر مخربی بر کمپین‌های موقت جمهوری‌خواهان داشته باشد.

جمهوریخواهان در انتخابات امیدوارند پیام آنها در مورد تورم، قیمت بنزین، جرم و جنایت و مهاجرت باعث شود مردم به آنها رای دهند و در سنا پیروز شوند.

حمایت ترامپ در انتخابات مقدماتی اوهایو البته به نفع جمهوری خواهان بود، اما به طور کلی، برخی جمهوری خواهان ورود او به توییتر را نقض نظم می دانند.

کرت باردلا، کارشناس سابق ارتباطات جمهوری خواه که اکنون به کمیته ملی دموکرات ها در مورد انتخابات میان دوره ای مشاوره می دهد، می گوید کوین مک کارتی و میچ مک کانل، رهبران اقلیت جمهوری خواه در کنگره و سنا، خواهان انتخابات میان دوره ای نیستند. دونالد ترامپ.

باردلا می گوید که {ترامپ در نهایت پس از بازگشت به توییتر همه کارها را برای خود انجام خواهد داد، به گفته باردلا، اگر او موفق به بازگشت به توییتر شود، همه نامزدهای جمهوری خواه باید با حرف ها و ایده های ترامپ روبرو شوند و از او دوری می شود.

با این حال، اکثر متحدان ترامپ از شنیدن احتمال بازگشت او به توییتر خوشحال هستند.

برنت بوزل، بنیانگذار مرکز تحقیقات گروه محافظه کار برای تحقیقات رسانه ای، در توییتی نوشت که روزهای لغو محافظه کاران در توییتر به پایان رسیده است.

5656


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا