برهمیر


جعفریان پیشنهادی برای حل و فصل این پرونده برای ایفای پروژه‌های شرکت ارائه می‌کند

مهمترین چیز این است که زندگی خوبی داشته باشید و زندگی خوبی داشته باشید. این داد که برگشت اموالی به ارزش فعلی 90 میلیارد تومان به نفع طلبکاران می شود که در سالهای پایانی به هدف انجام بخشی از عملیات، در مقابل مبالغی بسیار کمتر از ارزش واقعی اموال، به ربا خواران ارائه شده بود.

جعفریان در ادامه با اشاره به سخنان ریاست قوه قضائیه فرمودند که «عملکردهای اقتصادی بر اساس یک فعالیت نظارتی انجام می شود».

با متشکل از مقامات قضایی و وزارت صمت و مدیران پرونده های کثیرالشاکی، تک به تک انتخاب و تصمیم عدم تصمیم گیری برای تشکیل یک برنامه معوقه ها برداشت می شود. مانع عدم پذیرش و شناخت مقامات قضایی در حوزه طرح های اقتصادی است که باعث عدم باور آنها در اجرای برنامه های مذکور می شود که این مانع با حضور و ورود مقامات وزارت صمت و موضوعات مرتبط برداشته می شود، دومین مانع مربوط به منابع هم گسیختگی است. مالی، انسانی و تولیدی هر یک از شرکت ها که با گردآوری مدیران فایل های این پرونده که هر یک دارای یکی از این منابع هستند این مانع نیز می شود، چرا که مانند چرخ های یک خودرو که هر یک به تنهایی منجر به حرکت خودرو نمی شود، در شرایط خاص حاضر تنها تجمیع فرصت ها، منابع و نیازهای حرکت شرکت ها و نهادهای مرتبط است که می توان در آوردن چرخ های تولید برخی از خودروسازان از همین گروه هم به احیای سرمایه و خسارات به نفع شرکت ها اشاره کرد که به واسطه عدم توانایی آنها می شود. طلبکاران مالی آنها از دریافت مطالبات خود ناامید شده اند و هم شکات پرونده های شرکت هایی که با وجود کفاف اموال نسبت به دریافت خودرو و خریدهای متعلقه بوده اند، و آخرین مانع بی اعتمادی برخی از مقامات و مردم به هر نوع عملیات مالی هستند. جودیت تنها کسی است که می خواهد به ایالات متحده سفر کند. این بسیار محبوب و بسیار محبوب است.

READ  خبر مهم از واریز یارانه جدید


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا