بازگشت ایران به صدر رنکینگ آسیا با پیروزی مقابل لبنان


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از شکست مقابل کره جنوبی در رده بندی فیفا مقابل کره جنوبی شکست خورد، با پیروزی مقابل لبنان و به دلیل محرومیت ژاپن مقابل ویتنام دوباره جایگاه خود را به دست آورد.

تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از دیدار مقابل کره جنوبی 1572.89 امتیاز داشت که با شکست در سئول با 13.70 امتیاز و 1559.19 امتیاز منفی بود و ژاپن با پیروزی مقابل استرالیا موفق شد 11 امتیاز مثبت و 1560.82 امتیاز و 1.63 امتیاز کسب کند. امتیاز از ایران پیشتاز قاره آسیا شد. این موضوع شانس ایران را برای صعود به دور دوم قرعه کشی جام جهانی کاهش داد چرا که ژاپن شانس بیشتری داشت اما باز هم شرایط تغییر کرد.

ژاپن امروز در دیداری غیر قابل پیش بینی مقابل ویتنام به تساوی رسید که نتیجه منفی 7.37 را برای این تیم به همراه داشت و نتیجه آن به 1553.45 سقوط کرد. در حالی که ایران با پیروزی مثبت 5.3 امتیازی مقابل لبنان به 1564.49 امتیاز رسید و با وجود نتیجه بازی امارات و کره جنوبی و برتری در گروه A با اختلاف 11.04 امتیاز نسبت به ژاپن، باز هم در صدر رده بندی آسیا قرار گرفت.

ایران اکنون در صورت وقوع سه رویداد از پنج رویداد احتمالی شانس بیشتری برای صعود به دور دوم جام جهانی خواهد داشت. با حضور آمریکا یا مکزیک در پلی آف بین قاره ای، حذف احتمالی پرتغال مقابل مقدونیه شمالی که توانست ایتالیا را حذف کند، حذف سوئد از لهستان و حذف سنگال از مصر، پنج گزینه ای هستند که در صورت وجود، ایران را به سید می رساند. سه گزینه است.نفر دوم جام جهانی را قرعه کشی می کند.

READ  تشویق ایستاده سعید معروف در سالن آزادی

بیشتر بخوانید:

ببینید | به علی دایی رحم کن!

اجازه ندهید زنان بلیت ورزشگاه دریافت کنند

اعلام ترکیب ایران مقابل لبنان/ بازگشت «بیرو» به در

251254


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا