بازار میوه شب یلدا چطوره؟ هر کیلوگرم انار، خرمالو، نارنگی و هندوانه چقدر است؟

اسدال کارگر گفت: طبق سال های گذشته به دلیل تغییرات فصلی در برخی محصولات مانند گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی نوساناتی داشتیم.

به گفته وی، گوجه فرنگی امسال به دلیل جایگزینی گوجه فرنگی بوته ای رسی به جای گوجه فرنگی شهری زودتر از سال های گذشته تثبیت شده است.

این کارگر قیمت فعلی گوجه فرنگی را از 5 تا 7 هزار تومان، پیاز زرد را از 8 تا 13 هزار تومان، پیاز قرمز را از 10 تا 15 هزار تومان، پیاز شیری را از 8 تا 14 هزار تومان و سیب زمینی را از 10 تا 14 هزار تومان اعلام کرد.

میوه ها و سبزیجات

رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: از بهار امسال بازار میوه به دلیل نبود آفات و شرایط مساعد تولید خوب بوده به طوری که برای تامین میوه حتی جوان مشکلی نداشته ایم.

وی قیمت انار ساوه را 8 تا 25 هزار تومان، انار شیراز 15 تا 35 هزار تومان، خرمالو 15 تا 35 هزار تومان، نارنگی 10 تا 25 هزار تومان، پرتقال تامسون شمال را 6 تا 15 هزار تومان عنوان کرد. . پرتقال ناف جنوب 20 تا 30 هزار تومان و هندوانه 3 7 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران گفت: طبق روال سال های گذشته بخش خصوصی اقدام به ذخیره سازی برای شب یلدا کرده است اما کمبودی در تامین نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

217 46


منبع

READ  هشدار به خانواده ها؛ خدمات پس از فروش شرکت های تقلبی با قطعات تقلبی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا