الجزیره پاسخ های دردناک ایران به صهیونیست ها را بازگو می کند

شبکه الجزیره قطر روز گذشته (سه شنبه) در گزارشی با عنوان «عملیاتی که در آن ایران اسرائیلی ها را هدف قرار می دهد» گزارش داد که سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی ایران تعدادی از فرماندهان اسرائیلی در داخل و خارج از فلسطین اشغالی هستند. او هدف قرار گرفت.

در گزارش الجزیره آمده است: «اگرچه تهران تمایلی به باز کردن پرونده‌های امنیتی با کشورهای مستقل ندارد، اما بارها منافع اسرائیل را در فلسطین اشغالی هدایت کرده است.» اما منابع رسمی آن را تأیید نکردند.

الجزیره تحرکات امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی در هفته گذشته از جمله ترور فرمانده و مدافع معبدی در تهران را یک تغییر کیفی می داند که به گفته رسانه ها می تواند درگیری بین دو کشور را علنی و ایرانی کند. . از این پس واکنش های خود را به صورت عمومی بیان کنید.

به گزارش این شبکه قطری، تاکنون بیش از 20 فرمانده و مقام نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در نتیجه واکنش ایران به اقدامات اسرائیل کشته شده اند.

الجزیره به نقل از یک منبع گزارش داد که حداقل 20 فرمانده اسرائیلی در آن سال ها کشته شده اند.

به گزارش الجزیره، فهیم حناوی، افسر 45 ساله اسرائیلی موساد، یکی از افسران اطلاعاتی بود که در 4 دسامبر 2020 در چهارراهی در منطقه جیناتون در جنوب شرقی تل آویو کشته شد. الجزیره گفت این عملیات تنها هفت روز پس از کشته شدن محسن فهری زاده دانشمند ایرانی انجام شد که بیش از 15 گلوله به سمت خودروی وی شلیک کرد.

در این گزارش آمده است که ایران سال گذشته دو افسر دیگر را در تل آویو در واکنش به ترور فهری زاده اخراج کرد.

READ  مجله فلسطین: عملیات دره اردن ضربه مهلکی به سیستم امنیتی اسرائیل بود

ژنرال شارون آسمان، فرمانده 42 ساله لشکر نهال در ارتش اسرائیل نیز در 1 ژانویه 2021 در یک پایگاه نظامی در شهر نتانیای فلسطین در مرکز فلسطین کشته شد.

الجزیره همچنین از یکی دیگر از افسران ارشد موساد به نام گابریل تولکر نام برد که معاون وزیر بود و در 13 مارس (یکشنبه 13 مارس 1400) توسط ایران به همراه 12 نفر دیگر در اثر شلیک موشک باران توسط ایران به مقر آن کشته شد. اربیل، عراق شد.

این شبکه قطری اعلام کرد: ما گزارش‌های مستندی مبنی بر کشته و زخمی شدن تعدادی از عناصر اسرائیلی در این حمله از جمله ماتیس داتریس، اسمیت، آدام باتلر، سائول، ملیسا رابرت، معروف به افین، جانی، جونز، گابریل تالکرو، مارک، در دست داریم. سالن در ما یک انتخاب داریم.”

الجزیره به نقل از این منبع نوشت: ایران از اعلام مشارکت در بسیاری از عملیات ها علیه وضعیت امنیتی رژیم صهیونیستی هراسی ندارد.

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا