افشای اسناد پاداش‌های عجیب عزیزی‌خادم به مشاوران رسانه‌ای‌

با گذشت حدود 70 روز از برکناری رئیس فدراسیون فوتبال و آغاز بازنگری در اسناد و مدارک فدراسیون که در سال 1400 صرفاً متکی به بودجه و وام های دولتی بود، اسنادی مبنی بر تخلفات متعدد و گسترده آن دوره به عنوان فدراسیون شناخته می شود. از دنیای خوب، ادامه بده

پیش از این اسناد جایزه رئیس برکنار شده و سرمربی پرحاشیه تیم ملی منتشر و بررسی شده بود و اکنون فهرست بلندبالایی از تخلفات دسته جمعی در حوزه رسانه و روابط عمومی فدراسیون فوتبال وجود دارد که در شکل خود بی سابقه به نظر می رسد.

در این مدت فدراسیون فوتبال از حضور چهره هایی چون محمودرضا رضایی به عنوان مدیر رسانه ای تیم ملی استفاده کرد که البته تصویربردار مجربی در تلویزیون است اما در حوزه مدیریت رسانه و روابط عمومی تیم های ملی و باشگاه ها.دانش یکی از کارمندان رسانه فوتبال.به نظرم گزینه خوبی نبود و گفته می شد بر اساس برخی ارتباطات شخصی و ارائه یکی از نزدیکان رئیس جمهور وقت برای این سمت انتخاب شده است.

در سایر حوزه های رسانه ای و روابط عمومی فدراسیون افرادی استخدام شدند که برخی از آنها دو یا حتی سه شغله بودند اما با حقوق، اضافه کار، اضافه کار و مزایای کامل بیشتر از سایر کارکنان فدراسیون و البته بدون ثبت نام. – ساعات ورود و خروج خلاف مقررات اداری بوده است.

حومه شهر و سفرهای خبری به خارج از کشور و حتی داخل کشور اعضای این گروه نیز قابل توجه و مصداق تخلفات متعدد و گسترده است.

بر اساس اسناد حسابرسی شده علی عالی (مشاور و دستیار رئیس جمهور)، حسین شریفی (مدیر روابط عمومی)، حسین قهار (خبرنگار و مسئول روابط عمومی) و سعید زارعیان (عکاس و مسئول روابط عمومی)، بدون کسب مجوز شورای خارج از کشور وی به طور غیرقانونی تیم ملی را در سفرهای بحرین، اردن، لبنان و امارات همراهی می کند و علاوه بر هزینه های اقامت به ترتیب 85، 150، 131 و 146 میلیون تن پاداش دریافت می کند.

READ  افشاگری یک نشریه از مخفی‌شدن دوپینگ‌های لیگ‌برتر

علی علی نیز تنها در بحرین 600 یورو و سایرین 850 یورو به عنوان حق ماموریت برای سفر به خارج از کشور دریافت کردند که چندین برابر دستورالعمل پرداخت هزینه ماموریت برای سفر به خارج از کشور به وزارت ورزش و جوانان بود.

در اسناد این سفر اسامی علی رستمنش، حمیدرضا مهرعلی و امیر اسماعیلی نیز دیده می شود که مجدداً بدون مجوز شورای برون مرزی اعزام شده اند و رستم منش نیز اسماعیلی نیز علاوه بر جایزه سنگنوردی جایزه دریافت کرده است. هزینه خارج از کشور.

رستمنس در سفر به بحرین به عنوان سرآشپز تیم ملی را همراهی می کرد در حالی که تیم های ملی کشورهای عربی معمولاً برای تهیه غذای مناسب مشکلی نداشتند و حضور آشپز در هتل 5 ستاره منامه ضروری به نظر نمی رسید. همچنین در صورت نیاز به آشپز، استفاده از سرآشپزی که سابقه همکاری با هورشیدی، سرپرست تیم ملی را در برخی از رستوران های تهران دارد، یکی دیگر از معجزات آن دوران به نظر می رسد.

همچنین به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال، علی عالی و حسین شریفی بدون مجوز شورای برون مرزی تیم ملی فوتسال را در سفر به لیتوانی همراهی کردند.

عالی، شریفی، قهار و زارعیان در سفرهای خود به لبنان، اردن و امارات از شورای برون مرزی مجوز دریافت نکردند و تخلف قبلی را تکرار کردند که طی آن 850 یورو (شریفی 700 یورو) نیز به عنوان حق ماموریت دریافت کردند. .

پرداخت های ارزی و ریالی فوق تحت عنوان حق ماموریت خارج از کشور و پاداش ارتقاء جام جهانی بدون احتساب حقوق، اضافه کاری، کار و سایر مزایا انجام می شود، اما در این بخش به قوانین و دستورالعمل های اداری و سازمانی نیز توجهی نشده است.

READ  اتحاد به سبک ۳ تفنگدار تیم ملی/عکس

یکی دیگر از اسناد موجود در اسناد حسابرسی فدراسیون فوتبال نشان می دهد که حسین شریفی، کهار و زارعیان در مجموع 6000 یورو از امور مالی فدراسیون دریافت کرده اند و اسناد مربوط به هزینه های آن باید به عنوان دستمزد یا همان مبلغ به حساب مالی بازگردانده می شد. محل.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که حتی بدون مجوز هیئت رئیسه و مجوز سفر از شورای برون مرزی، شاید اگر پاداش ها یا سایر پرداخت ها و هزینه ها توسط اسپانسر با تلاش رئیس وقت فدراسیون تامین می شد. با وجود مشکلات فراوان و بدهی های سنگین فدراسیون فوتبال، این گونه پاداش های ریالی و ارزی از طریق وام ها و کمک های دولتی پرداخت می شد، البته پاداش های بالای 100 میلیون تنی برای صعود از مرحله اول جام جهانی. مقدماتی برای اعضای تیم رسانه ملی پوشان که حتی مجوز سفر هم دریافت نکردند بی سابقه به نظر می رسد.

از سوی دیگر برخی از این افراد در سفرهای داخلی و حتی برون مرزی تیم ملی فوتبال بانوان حضور داشته اند که جای بحث دارد.

افشای اسناد جوایز عجیب خدمتگزار مشاوران رسانه ای عزیز

کل هزینه هتل مدیا مشاوران جردن معادل 100 میلیون تومان می باشد.

در این گزارش همچنین آمده است که 34 هزار و 700 یورو برای پروازهای چارتر به قطر هزینه شده است که جدایی ناپذیر است. این میزان معادل یک میلیارد و 41 میلیون تن است.

ضمناً مبلغ 65810 یورو بابت حساب هتل در امارات پرداخت شده است و میزان خدمات و نوع اتاق استفاده شده قابل تفکیک نیست. این میزان معادل یک میلیارد و 974 میلیون تن است.

اسناد رسمی این پرداخت ها به شرح زیر است:

افشای اسناد جوایز عجیب خدمتگزار مشاوران رسانه ای عزیز

افشای اسناد جوایز عجیب خدمتگزار مشاوران رسانه ای عزیز

افشای اسناد جوایز عجیب خدمتگزار مشاوران رسانه ای عزیز

256 251


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا