افتتاح دفتر گردشگری در باکو در تل آویو. حضور گردشگران اسرائیلی در قره باغ

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان دولتی گردشگری جمهوری آذربایجان آزارتاج در مراسم افتتاحیه دفتر جدید این سازمان در تل آویو گفت که به زودی گردشگران اسرائیلی می توانند به مناطق “آزاد شده” آذربایجان سفر کنند. در قره باغ

در مراسم افتتاحیه سرویس گردشگری رسمی جمهوری آذربایجان در اسرائیل در تل آویو در 31 مارس، فواد آقایف نیز آذربایجانی ها و یهودیان را مردمی توصیف کرد که سال ها در کنار هم زندگی کرده اند و “ارزش های مشترک” خلق کرده اند!

جوئل رازوزوف، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز گفت: افتتاح نمایندگی های رسمی تجاری و گردشگری جمهوری آذربایجان در اسرائیل در آگوست 2021 و افتتاح دفتر هیئت گردشگری جمهوری آذربایجان در تل آویو به تقویت بیشتر کمک خواهد کرد. و روابط را گسترش دهید.

در سفر فواد آقایف به اسرائیل، سند جدیدی برای همکاری دو کشور در زمینه توسعه گردشگری امضا شد و دو کشور بر سر میراث فرهنگی و ترویج سفرها به اماکن مذهبی به توافق رسیدند!

همچنین در نمایشگاه بین المللی بازار گردشگری اسرائیل، هیئت مشترک خطوط هوایی آذربایجان، جامعه کوهستان یهودیان و جمهوری خودمختار نخجوان امکانات گردشگری قره باغ را ارائه کردند.

آذرتاج افزود: سازمان دولتی گردشگری جمهوری آذربایجان برای توسعه ظرفیت گردشگری «میراث تاریخی یهود» مجموعه اقداماتی را انجام داده است. بدین ترتیب مسیر گردشگری برای این میراث مهیا شد و کارهای لازم همراه با سفارت اسرائیل در آذربایجان برای توسعه و بهبود مسیرهای گردشگری در منطقه اسکان یهودیان کوهستانی در Kirmizi Kasbe در منطقه کوبا انجام شد. (در شمال جمهوری آذربایجان). »

فواد آکایف، رئیس سازمان دولتی گردشگری جمهوری آذربایجان گفت که فرش قرمز کاسبه تنها جایی در جهان است که یهودیان پس از اسرائیل به طور متراکم در آن زندگی می کنند!

READ  محدودیت های شرعی چه پیامدهایی برای افغانستان دارد؟

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا