استرالیا و ایالات متحده آمریکا

استرالیایی ها از روز دوشنبه در حالی که هنوز ۱۲ روز به برگزاری زمان اصلی انتخابات سراسری این کشور ۲۱ ماه (۳۱ اردیبهشت) مانده بود با شرکت در انتخابات پیش از موعد، خود را برای آن رویداد اصلی آماده کردند.

یک روز پس از برگزاری مناظره تلویزیونی جنجالی دو نامزد اصلی این انتخابات، اسکات موریسون نامزد حزب و حاکم نخست وزیر فعلی و آنتونی آلبانیز نامزد حزب مخالف میانه “کارگر” که با درگیری لفظی بین دو طرف نیز همراه بود، رای ها یکی پس از وزارت بهداشت ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا

نامزد ها در دومین مناظره داغ یکشنبه شب گذشته به بحث و اظهار نظر درباره موضوعات و مسائل گوناکون از جمله قضاوت زندگی، شخصیت، امنیت ملی و مبارزه با فساد پرداخته و همه را به چالش کشیدند.

سومین سومین و آخرین مناظر رهبران امروز چهارشنبه برگزار می شود که هنوز به وقت محلی آغاز نشده است، با این وجود در آخرین بخش مناظره دوم، آقای موریسون با آقای ریچارد مایلز، به طرفداری از حزب کمونیست چین، در مسیر بحث را به موضوع می پردازند. شما را خیلی دوست دارم.

از طرفی دیگر از پاسخگویی دولتش در جستجوی مور برای ایجاد پایگاه نظامی در جزایر سلیمان در اقیانوس آرام خودداری کرد و گفت که دولت او می تواند در امور داخلی جزایر سلیمان نمی کند اگر این موضوع را با رهبران آمریکا در میان گذاشته است.

این یکی از مهمترین کارهایی است که در دنیا انجام می شود. و من تو را از خداوند و پروردگار پروردگاران یاری خواهم داد.

این مناظره درست زمانی اتفاق افتاد که یک نظرسنجی نشان می‌دهد حزب کارگر در صدر نظرسنجی‌های انتخابات باقی مانده است و نشریه “دِ استرالیایین -The Australian” نیز یک نظر سنجی را منتشر کرد که همین موضوع را نشان می‌داد.
در طول مبارزات انتخاباتی هر یک از رقابت‌ها، شعارهای خاص یک طرف را از جمله‌های حزب سبزها با دادن وعده انجام سختگیرانه برای مقابله با تغییرات آب و هوایی، لغو بدهی دانشجویان، گسترش خدمات پزشکی از جمله پوشش قرار دادن هزینه دندانپزشکی جوانان. دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم.

حزب سبزها برای برنده شدن در هوزه انتخاباتی ریان (Ryan) در ئوجینزلند تلاش می کند. آرسنی نینایندی این هاوزه بابا، درساد اختلاف، دکتر داخ آختیان جولیان سیمونز آزاز حزب لیبرل لیبرل خنار درد. در این هوزه هدود، هزار رای اولی به نام نویسی کرده‌اند.

READ  استرالیا 33 تاجر روسی را تحریم کرده است

در مقابل حزب کارگر اعلام کرد که با هدف مقابله با کادر آموزشی و افزایش استانداردهای آموزشی مبلغ ۱۴۶.۵ میلیون دلار در قالب یک طرح ۴ ساله اختصاصی می‌دهد که بر اساس آن به دانشجویان مایل به ادامه تحصیل و ورود به عرصه آموزش می‌پردازد. سلانه و طاقف، هیزار دلار دردخرات مایژود.

پیشنهاد حزب کارگر استرالیا برای تخصیص ۴۰۰ میلیون دلار به منظور تجهیز و نوسازی مرکز درمانی فلایندرز در بوثبی، در صورت پیروزی در انتخابات فدرال، از طرف دولت استرالیای جنوبی با استقبال مواجه شد. دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم و دوستت دارم.

این اولین بار است که توانسته ایم این کار را انجام دهیم.

یک نظرسنجی با بیش از ۵۰ هزار نفر نشان می دهد که آنتونی آلبانیز با ۵۶ درصد پیشتاز و برنده انتخابات خواهد بود و اسکات موریسون با ۴۲ درصد با فاصله قابل توجهی که این فاصله را بیشتر و بیشتر می کند.

ناشورگانی های انگهام شاده توستاس رسانهه های آسترالیایی نینشان می داده عهد آفر آوامار عوومار باه آنه بهابا بات رککتم ممم۱۰……… ۱۰……………..

نتیجه برخی از نظرسنجی ها موید آن است که زنان رای دهنده نیز بیشتر به حزب کارگر می دهند زیرا فکر می کنند که این حزب می تواند مدیریت بهتری را در بخشی از فشارهای معیشت انجام دهد.

نظرسنجی “بازبینی مالی استرالیا” نیز از آنجایی که هزینه‌های بالای زندگی اصلی رای نشان می‌دهد، مشخص می‌شود که ائتلاف حاکم در انتخابات اصلی هم‌چنان با کاهش مقبولیت می‌تواند به تنهایی زمام امور کشور را به دست بگیرد. به صورت رایگان جستجو کنید.
در واقع در میانه کارزاری که تمرکزش بر روی فشارهای سنگین، امنیت ملی و تغییرات آب و هوایی است، نظرسنجی صورت گرفته از سوی روزنامه استرالیین نشان داد که حزب کارگر با 56 درصد در مقابل 46 درصد حزب اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا پیش. رو است.
مومازین میزابان محبوبیت اسکات موریسون

در هر لحظه روز گذشته انتخابات زودهنگام در فدارال استرالیا آغاز شد تا آن دسته از افرادی که امکان حضور در پای صندوق های رای را در 21 ماه می راند، رای خود را به صندوق بیاندازند، کسانی که نمی توانند در حوزه هایی که نام نویسی کرده اند حضور یابند. ؛ “آیا می دانید چگونه این کار را انجام دهید؟” میخوای بمونی؟ آیا می خواهید این کار را انجام دهید؟ بهایماری شید دودشان در بيمارستان بستري هستند. به اعتقادات مذهبی نمی‌توان در پای صندوق‌های اخذ رای یابند و یا مدرک محکومیت حضور در زندان یا بازداشت را می‌گذراند و یا هم جزو رای‌سازان خاموش (silent elector هستند).

READ  سگ روسی کاندیدای شهرداری تورنتو!

رمز و راز میلیونر قطب جنوب استرالیا و هند

برای اکثر نقاط جهان، ایالات متحده و ایالات متحده. خدا، ارباب پرتوهای اربابان ایالات متحده، ارباب حلقه ها، و خدای اربابان.

«تاما راجر»، وزارت امور خارجه ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا، ABC استرالیا و ایالات متحده آمریکا.

امسال هادود، ميليون نفر براي راي دادن درد انتخابات نمک یکسان نیست، اما میلیون ها نفر.

بهاری های رای خیری بهی، زپانی بین بن مولیه، زپانی بومی آسترالیا تتراگماه شدا و.

ما با کتاب هایمان خیلی کار داریم، پول زیادی داریم، کارهای زیادی داریم، میلیون ها دلار پول داریم. این قدرت رب السّلام، مبارکه، مبارکه، میلیونها میلیون حق تعالی است.

ماموریت های زیادی وجود دارد که می توان آنها را در میانه راه انجام داد.

روتکل های مربوط به همه گیرهای غیرویروس به این معنی خواهد بود هه افراد باید در محل استقرار انداق باشند. آژانس های تبلیغی ضد نابودی در ایالات متحده و ایالات متحده

بسم رب رب اللّه، ربّ اللّه، ربّ الارباب، ربّ الارباب و ربّ اللّه.

مجلس نمایندگان استرالیا ۱۵۱ کرسی دارد و پیروز انتخابات باید برنده بیش از نیمی از این کرسی شود تا بدون توافق با نمایندگان مجلس مستقل تصمیم گیری شود.

احزاب سیاسی از قبل از ترسیم کرده اند که باید در ددام هوزه های انتخابیه ریزان تا دولت را انتخاب کنند.

مهم است بدانید که داشتن یک تجربه خوب و داشتن اوقاتی خوب مهم است.

می این دوره از انتخابات فدرال استرالیا، پیچیده ترین و از نظر لجستیکی برای چالش برانگیزترین تاریخ استرالیا باشد، چرا که کوید-19، کارزارهای اطلاعات نادرست و کارزارهای سایبری از چندین عامل مهم هستند که این پروسه دموکراتیک را تهدید می کنند.

برای اولین بار، انتخابات استرالیا مرکزی را ایجاد کرده است که افراد آن داده های مربوط به کووید-19 و موارد مربوط به این بیماری را به صورت لحظه به لحظه دنبال خواهند کرد.

برایان فو یکی از اعضای مرکز فرماندهی AEC است.

خدمات مبارزه با فساد و مبارزه با فساد

تیم هیمینین توانسته است این کار را انجام دهد و همچنین اطلاعات و اطلاعاتی در زمینه علوم سایبری ارائه دهد. این بهترین راه برای ساختن سیستم درست ایالات متحده است.

311311


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا