استاندار یزد: نان باکیفیت باید در اختیار مردم قرار گیرد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یزد، مهران فاطمی کارگروه گندم، آرد و نان استان با تقدیر از عملکرد اتحادیه نانوایان و نانوایان فعال استان گفت: تلاش آنها قابل تقدیر است.

وی یکی از وظایف دولت را نظارت بر حسن اجرای پرونده ها و تقویت نظارت تیم های بازرسی سازمان های کشاورزی سکوت و جهاد، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتحادیه نانوایان استان بر کار می داند. نانوایان از تخلفات و انحرافات احتمالی در اجرای طرح دموکراتیزاسیون و توزیع تاکید منصفانه بر یارانه ها.

استاندار یزد یکی از سازوکارهای اعمال شده از سوی استان را برای کاهش تخلفات در حوزه آرد و نان مانند کارتکس عنوان و خاطرنشان کرد: بر این اساس عرضه آرد نانوایان منوط به در دسترس بودن کارتکس و برای نانوایان فاقد آن کارتکس است. باید آماده و ارائه شود..

فاطمی افزود: در این راستا باید جلسه توجیهی فوق العاده ای با حضور بازرسان برگزار و نحوه شناسایی تخلفات و انحرافات احتمالی در روند توزیع آرد به آنها تشریح شود.

وی با تاکید بر بررسی ویژه گزارش های مردمی دریافتی در این حوزه، گفت: مردم ناظر ما در استان هستند، لذا معرفی گسترده تر سامانه 124 سازمان صمت و سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی برای گزارش تخلفات در این حوزه مردم باید در دستور کار قرار گیرند.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه گندم، آرد و حبوبات پایه اصلی غذایی مردم است، خاطرنشان کرد: آرد باید سالم و نان مرغوب و در شأن مردم باشد. یکی از الزامات تحقق این مهم نوسازی، مجموعه کارخانه های سنتی فعال در زمینه آرد و توسعه و حمایت از کارخانه های مدرن و صنعتی است.

READ  نمایش فیلم های برگزیده جشنواره پویانمایی سمنان


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا