«آگاهی نو» ارتش سرّی روسیه را فاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفتمین شماره مجله آگاهی (فروردین و اردیبهشت 1401) به کوشش محمد گوچانی صاحب و سردبیر منتشر شد. روی جلد این شماره درباره ایران و روسیه با عنوان «ارتش مخفی» است. با مواردی از سیاست، دیپلماسی و اقتصاد روسیه امروز، مروری بر روابط ایران با روسیه تزاری و شوروی کمونیستی در 200 سال گذشته و مطالعه جاسوسان روسیه، حزب تود و جمهوری اسلامی توسط محمد گوچانی با عنوان شیطان بزرگ. .

علی ربیع در گفت‌وگوی ویژه‌ای درباره نفوذ حزب تود در کشور و نگاه ایران به فروپاشی شوروی صحبت کرد. دیروز و امروز روسیه و روابط آنها با ایران در آثار و صحبت های سعید لیلاز، موسی گانی نژاد، مازیار بهروز، رودی مته، نعمت الله ایزدی و علی فراستی مطرح شد.

این گفتگوی مفصل با محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور سابق است که وی به این پرسش پاسخ می دهد: روحانی کجاست؟ آیا روحانی در انتخابات 1400 منفعل بود؟ آیا حزب اعتدال و توسعه حزب حاکم در دولت روحانی بود؟ آیا روابط دولت روحانی و جبهه اصلاحات تیره شده است؟ آیا واعظ ظریف از سفر بشار اسد خبر نداشت؟ ناگفته های انتشار فایل صوتی ظریف چه بود؟ و…

به مناسبت درگذشت رضا براهنی و محمدعلی اسلامی ندوشن، آگاهی نو آثار و سخنانی منتشرنشده از آنان منتشر کرد. جواد محبی و یوسف علی میرشکاک از براهنی نوشتند; احمدرضا کریمی، هم سلولی سابق براهنی در زندان قبل و قبل از انقلاب، برای اولین بار ناگفته هایی درباره دستگیری و آزادی وی بیان کرد. شیرین بیانی، محمدجعفر یاحقی، فریدون مجلسی و کریم فیضی نیز درباره اسلام ندوشن صحبت کردند.

READ  استاد اسلامی ندوشن و مستند ماندگار

به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس حوزه علمیه کوم با سید مصطفی محقق داماد و رسول جعفریان گفتگو شد. پرونده رای گیری مسالمت آمیز با نامه رضا داوری اردکانی و گفتگو با شروین مقیمی، روح الله اسلامی و محمد عثمانی نیز بررسی شد.

هشیاری نو به بهانه اکران فیلم وضعیت مهدی از او انتقاد کرد. او همچنین خاطراتی از عمران صلاحی منتشر کرد که در آن با فرزندانش گفت و گو کرد. عمادالدین باقی در مقاله ای به قتل های ناموسی و ناموس ستیزی می پردازد و محمد فاضلی در مقاله خود موضوع میانکاله را بحران توسعه پایدار نامیده است.

آگاهی نو همچنین پوشش سیاسی دیدار خبرنگاران با سید ابراهیم رئیسی، زندگی سیاسی آیت الله ریشهری، ارتباط سفر خانواده کلیباف به ترکیه با جدایی طلبان اصولگرا، مرگ مادلین آلبرایت و پیروزی امانوئل مکنان و نشریه جدید را دارد. طبری با عکسی منتشر نشده از جسد احسان طبری.

آگاهی شماره 7 در 400 صفحه با قیمت 100 هزار جلد پیش فروش می شود و به زودی راهی پیشخوان کتابفروشی ها و غرفه های سراسر کشور می شود.

آگاهی جدید ارتش مخفی روسیه را فاش می کند

آگاهی جدید ارتش مخفی روسیه را فاش می کند

259259


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا