«آواتار ۲» در فضای مجازی رکورد شکست


به گزارش دیزنی و قرن بیستم، اولین تریلر فیلم علمی تخیلی جدید «آواتار: آبراه» ساخته جیمز کامرون در اولین روز اکران خود ۱۴۸.۶ میلیون بازدید در فضای مجازی از جمله یوتیوب و شبکه های اجتماعی و ۲۳ میلیون بازدید داشت. دیدگاه ها فقط توسط کاربران چینی ساخته شده است.

تریلر «آواتار ۲» در یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی شامل میلیون‌ها نفری نمی‌شود که این تیزر را قبل از اکران فیلم جدید «دکتر استرنج» تماشا کرده‌اند که برنده ۱۸۷ میلیون دلار در آمریکا و ۴۵۰ میلیون دلار در آمریکا شد. باکس آفیس بین المللی

«آواتار 2» که قرار است در 16 دسامبر اکران شود، با بازی زوئی سالدانا، سام ورتینگتون و سیگورنی ویور به همراه کیت وینسلت و میشل یون.

ساخت همزمان چهار دنباله فیلم «آواتار» که ادعا می شود یک میلیارد دلار هزینه دارد، چند سالی است که آغاز شده و قرار است تا پایان سال 2020 آماده شود. تاریخ اکران «آواتار 2» و تمدیدهای بعدی 16 دسامبر 2022 است، در حال حاضر انتظار می رود در سال های 2023، 2025 و 2027 منتشر شود.

قسمت اول «آواتار» در سال 2009 اکران شد و در نهایت با جمع آوری 2.84 میلیارد دلار، در کنار «انتقام‌جویان: پایان بازی»، «تایتانیک» و «تایتانیک» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما بدون تورم شد. جنگ ستارگان. : The Force Awakens و The Avengers: Eternal War تنها فیلم هایی هستند که تاکنون بیش از 2 میلیارد دلار فروش داشته اند.

5757


منبع

READ  آشا محرابی با «بچه‌های تک استریت کارلو» می‌آید
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا