آخرین اخبار یارانه ماه مبارک رمضان/ کدام بانک سپرده یارانه ای را معرفی کرد؟


برخی از مشمولان می گویند یارانه ماه مبارک رمضان امروز 26 فروردین ماه به حساب آنها واریز شد. برخی می گویند یارانه ماه مبارک رمضان صبح امروز به حسابشان واریز شده و برخی دیگر می گویند حوالی ظهر جمعه یارانه 150 هزار تومانی را دریافت کرده اند.

طبق برنامه و بودجه سازمان امشب قرار بود 11 میلیون نفر یارانه 150 هزار تومانی ماه مبارک رمضان را دریافت کنند. بر اساس این وعده، واریز یارانه ماه مبارک رمضان از این لحظه آغاز شده و احتمالا تا فردا ظهر یا عصر واریزها ادامه خواهد داشت.

پس اگر هنوز مبلغی به حساب مشمولان واریز نشده است به این معنا نیست که یارانه ماه مبارک رمضان واریز نشده است. بلکه دلیل آن این است که برخی بانک ها پرداخت یارانه ها را به صبح فردا شنبه 26 فروردین ماه موکول می کنند و ممکن است واریزها تا ظهر یا حتی عصر ادامه داشته باشد.

کدام افراد برای ماه مبارک رمضان یارانه گرفتند؟

اما برخی از دریافت کنندگان در پیام هایی که ارسال کرده اند مدعی هستند یارانه ماه مبارک رمضان امروز به آنها پرداخت شده است. در این میان برخی دارندگان کارت صادراتی می گویند صبح و ظهر امروز یارانه ماه مبارک رمضان را دریافت کرده اند. اما تنها برخی از دارندگان کارت از پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان خبر داده اند و سایر دارندگان کارت هنوز این مبلغ را دریافت نکرده اند.

223225


منبع

READ  جهش بی سابقه بیت کوین / شکستن رکورد بیت کوین
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا