آبروی فوتبال ایران در همه دنیا رفت/جرم گل محمدی چه بود که به او حمله کردند؟


رضا درویش ضمن احترام به همه مردم تبریز از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام می گوید؛ سرمربی تیم ما بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشد بدترین حمله را انجام داد و فدراسیون فقط یک جلسه تراکتور را محروم کرد. به من بگویید جرم یحیی گل محمدی که یکی از بزرگان این فوتبال است چه بود و چه شد؟ باور کنید بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور مجبور شدند عزای عمومی اعلام کنند، اما متأسفانه برخی افراد بی ادبانه رفتار می کنند که خیلی عجیب است. حتی فکر می‌کنم کادرفنی فدراسیون باید استعفا می‌داد چرا که عده‌ای آبروی فوتبال ایران را در دنیا خدشه‌دار کرده‌اند و متأسفانه سال‌هاست که به این مسائل رسیدگی نمی‌شود.

درویش با هیجان به سخنان خود ادامه می دهد. من نمی دانم چگونه این همه سنگ و بطری وارد ورزشگاه شد، همانطور که نمی دانم چرا بلیت ها به همه تماشاگران فروخته شد. آیا این اولین بار است که در تبریز چنین اتفاقی می افتد؟ آیا نباید فقط یک سوم ظرفیت ورزشگاه را می فروخت؟ شنیدم یکی از کارمندان تراکتورسازی می گفت سنگ ها را پرسپولیسی ها پرتاب کرده اند که واقعا جای تاسف دارد. آقایان به جای عذرخواهی، آنقدر دروغ می گویند که…

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه تاکید می کند؛ حملات زیادی به آلیشیا صورت گرفت و گفته می شود که او به تماشاگران حریف توهین کرده است. ببینید چند بار سنگ ها را برداشت و به کناری انداخت، اما آنقدر فحشش دادند و سنگسارش کردند که از کوره در رفت. بعد می خواست لباسش را درست کند اما می گویند حرکت زشتی انجام داده که اصلا اینطور نیست. پیشرفت دانش آموز را به کمیته انضباطی گزارش دادیم اما آنها هم فیلم و عکس ها را دیدند و گفتند توهینی نشده است! چگونه می توان علی شاه را از خوردن این همه سنگ و شنیدن ناسزا محروم کرد؟

READ  دورهمی بازیکنان تیم ملی قبل از بازی‌های انتخابی جام جهانی/عکس

این آخرین حرف رضا درویش است؛ تمام ایران صحنه های زشتی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز دیده اند، اما آقایان مسئول تراکتور فقط عذرخواهی نکردند و من از همه مردم اینجا به خاطر آنها عذرخواهی می کنم و امیدوارم حداقل حق و حق و حق و جور باشد. البته تاکید می کنم تبریز مردمانی نجیب، بافرهنگ و وفادار دارد اما چند نفر کاری کرده اند که آبروی فوتبال ایران را در دنیا برده است.»

بیشتر بخوانید:

258 258


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا